کمپین Dream Gap شرکت باربی و ویدئوی تأثیرگذاری که منتشر کرده است

کمپین Dream Gap شرکت باربی و ویدئوی تأثیرگذاری که منتشر کرده است

کمپین Dream Gap شرکت باربی و ویدئوی تأثیرگذاری که منتشر کرده است

شرکت پرنام و آوازه باربی که از سال 1959 فعالیت خود را آغاز کرده است، در یک حرکت شایان تقدیر کمپین Dream Gap را راه اندازی کرده است. این شرکت برآن است تا تصور عمومی پرده خاکستری رنگی که همواره بر زندگی دختران سایه افکنده را کنار بزند و به آنها و تمام افراد این کره خاکی نشان دهد هر انسانی فاقد از جنسیت سهم برابری از زندگی را دارا می‌باشد.

باربی برای تغییر دیدگاه مردم در کنار تولید عروسک‌های باربی منحصر به فرد و کلاسیک خود، خط تولید Shero را راه اندازه کرده است.  هدف از تولید این سری از عروسک‌ها، نشان دادن تصویری قدرتمند از زنان برای دختر بچه‌ها می‌باشد. خط تولید Shero به جای تولید باربی‌های همیشگی، عروسک زنان قهرمان و موفق واقعی را به روی کار آورده تا دختران کوچک به جای دنبال کردن فانتزی‌های کلیشه‌ای و فاقد ارزش واقعی، مسیر روشنی از موفقیت‌شان در آینده را از سنین کودکی در ذهن خود تجسم کنند.

باربی و راه‌اندازی کمپین Dream Gap

حالا باربی در حرکت جدید، کمپین Dream Gap را بنیان‌گذاری کرده تا در آن از تفاوت نوع رفتار پدر و مادرها با دختربچه‌ها بیشتر سخن بگوید. دختران خردسالی که با کادو گرفتن باربی‌هایی که زیبایی تنها مشخصه آنها است، به طور غیرمستقیم این باور را داشته باشند که یک زن ایده‌آل باید معبارهایی مشابه با عروسک باربی داشته باشد. غافل از اینکه زیبایی تنها یک هدیه خدادادی یک زن است و آنها می‌توانند در کنار این موهبت، با درک درست و استفاده صحیح از توانایی‌های دیگری که درون خود دارند، به یک دانشمند، مهندس و حتی رئیس جمهور تبدیل شوند.

ویدیو فوق‌العاده جذاب زیر توسط آژانس تبلیغاتی BBDO در سان فرانسیسکو، به درخواست باربی و در راستای دست‌یابی به اهداف کمپین Dream Gap تهیه و تولید شده است. در پایان از شما دعوت می‌کنیم این ویدئوی زیبا و تأثیرگذار را تماشا بفرمایید:

منبع : dinu.ir
قدیمی‌تر

نام های عجیب که پدرها و مادرها بر روی فرزندان خود گذاشته‌اند!

جدیدتر

چرا نشستن طولانی مدت برای سلامتی مضر می باشد؟ (عوارض جانبی آن)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.